سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: از اول لیگ برتر نوزدهم آماده ترم هستم

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: به قدری تمرین کرده ام که از زمان برگزاری لیگ هم آماده‌تر هستم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین کریمی هافبک دفاعی پیکان بر اساس داده‌های جی پی اس با میانگین ۱۳ کیلومتر از دونده‌ترین و پر تلاش‌ترین بازیکنان تیم پیکان محسوب می‌شود

لو درباره تمرینات خود بیان کرد: از بیکاری آنقدر تمرین کرده ام که از زمان برگزاری لیگ هم آماده‌تر هستم.

کریمی در ادامه گفت: تیم پیکان دارای بازیکنان با کیفیتی است و می‌توانستیم جزو تیم‌های نیمه اول جدول لیگ برتر باشیم، اما اتفاقات زیادی باعث ناکامی ما شد.

کریمی در خصوص تمریناتش در تعطیلات گفت: از سال گذشته در اصفهان هستم و کاری به غیر از تمرین و بازی ندارم هر روز یک ساعت می‌دوم و شب‌ها با چند نفر از دوستان نزدیکم ۲ ساعت در زمین کوچک فوتبال بازی می‌کنیم. به دلیل کری در این بازی حسابی می‌دویم. فکر کنم از قبل یعنی موقعی که مسابقات در جریان بود آماده تر هستم. دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند، چون برای فوتبالیست تعطیلی زیاد خیلی آزار دهنده است.

این هافبک شوت زن در پایان گفت: می‌خواهم از حسین فرکی تشکر کنم. او از شریف‌ترین انسان‌هایی است که در عمرم دیده ام، از مدیریت باشگاه و گرشاسبی که در این مدت برای اعضای تیم زحمات زیادی کشیده اند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم با همت همه بازیکنان و روحیه‌ای که ویسی به تیم تزریق کرده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.


بيشتر بخوانيد: آیراپتیان: حق پیکان حضور در قعر جدول لیگ نیست/ آمار تاثیرگذاری من در تیم گویای همه چیز است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.