سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یلوه: اگر قرارداد با شرکت کارگزار فسخ می‌شد شاید تبعاتی برای باشگاه می‌داشت

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرارداد با شرکت کارگزار فسخ می‌شد شاید تبعاتی برای باشگاه می‌داشت، اما تصمیم گرفتیم یک قرارداد کامل با الحاقیه امضا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره عقد قرارداد این باشگاه با شرکت کارگزار بیان کرد: پس از ۳ هفته مذاکرات فشرده، خدا را شکر جلسات به سرانجام رسید و الحاقیه جدید با شرکت کارگزار امضا شد.

او افزود: گزینه های مختلفی برای عقد قرارداد به ما پیشنهاد دادند و اعداد مختلفی را پیشنهاد می کردند. هیئت مدیره نیز با بررسی بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. با توجه به پرونده هایی که پرسپولیس داشت، هیئت مدیره تلاش می کرد تا بهترین شرکت را انتخاب کند. نکاتی در قرارداد قبلی رعایت نشده بود که در الحاقیه اضافه و امضا شد.

یلوه ادامه داد: در هفته گذشته با ۲ -۳ شرکت مذاکرات فشرده ای انجام شد و به جمع بندی هایی نیز رسیدند، اما ترجیح این بود که با این شرکت بار دیگر همکاری کنیم. اگر قرارداد فسخ می شد شاید تبعاتی برای باشگاه می داشت اما تصمیم گرفتیم یک قرارداد کامل با الحاقیه امضا کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس  خاطرنشان کرد: تمام فشار این مدت روی بخش حقوقی بود تا در آینده مشکلی بوجود نیاید. تا ۳۰ خرداد فرصت داریم تا منابع مالی را تهیه و مشکلات پرونده ها را حل کنیم. همکاری باید ۲ طرف باشد تا مشکلات حل شود و درآمدزایی خوبی داشته باشیم. 

یلوه در پایان گفت: ان شاالله لیگ برگزار می شود، اما اگر بازی ها لغو شود، در الحاقیه لحاظ شده و مشکلی بابت درآمدزایی وجود نخواهد داشت. درباره پرونده برانکو مسئول حقوقی باشگاه پاسخگو خواهند بود. البته نگرانی وجود نخواهد داشت و هواداران نگران نباشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.