سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس استان البرز از ۲۷ اردبیهشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همه مدارس ابتدایی و متوسطه استان البرز به جز مدارس استثنایی از ۲۷ اردبیهشت با رعایت کامل آیین نامه های بهداشتی بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی،  مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت:  بازگشایی برای یک ماه و به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد و حضور دانش آموزان اختیاری است.

قاسمی افزود: همکاران ما از این تاریخ در مدارس حضور خواهند داشت و دانش آموزان نیز می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند و خدمات آموزشی لازم را از معلمان دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش  البرز گفت: پیش بینی‌های لازم برای رعایت آیین نامه‌های بهداشتی و خرید اقلام ضدعفونی کننده انجام شده و بخشی از این اقلام در اختیار مدارس قرار گرفته و بقیه موارد خریداری شده قبل از بازگشایی به مدارس تحویل داده خواهد شد.

قاسمی افزود: آمادگی کامل برای این بازگشایی وجود دارد و همه امکانات و خدمات آموزشی با کیفیت مناسب به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

از از تلاش‌های کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان در ارائه آموزش‌های مجازی از اسفند ۹۸ تا امروز تشکر کرد و گفت: قطعا آموزش‌های بر خط و غیرحضوری وقت بیش تری از همکاران ما گرفته و عملکرد خوبی نیز در این زمینه داشته اند و اکنون با این فرصتی که برای رفع اشکالات به صورت حضوری پیش آمده می‌توانیم خدمات آموزشی را در این شرایط ناخواسته به صورت کامل‌تر به دانش آموزان ارائه کنیم.

انتهای پیام /خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.