سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضا تفاهم نامه فرمانده انتظامی کرمانشاه و مدیرکل اداره کتابخانه‌های کرمانشاه

سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی کرمانشاه و «معصومه خوانسار» مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛این تفاهم نامه همکاری به منظور تقویت روابط ۲ نهاد و باهدف ارتقا سطح آگاهی شهروندان و تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه به امضای سردار جاویدان و حسنی خوانسار رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : نهاد کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از مهمترین نهاد‌های فرهنگی کشور، از جمله متولیان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، آموزش، فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها است.

حسنی خوانسار افزود: با توجه به اهداف و رسالت‌های مشترک کتابخانه‌های عمومی و نیروی انتظامی در راستای ایجاد جامعه‌ای امن و مترقی و تلاش در راستای پیشگیری از بروز و وقوع آسیب‌های اجتماعی و با هدف هم افزایی ظرفیت‌های مشترک از امروز به دنبال اجرایی شدن بند‌های تفاهم نامه خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه‌های کرمانشاه با بیان اینکه کتابخوانی یکی از ارزش‌های مهم در بین افراد جامعه است، گفت: انعقاد تفاهم نامه با نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجرای برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در استان بسیار موثر واقع می‌شود.

او افزود: این تفاهم نامه با موضوع همکاری در راستای اعطلای سطح آگاهی فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه با محوریت «شهروندان عضو کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه» منعقد و امضا شد.

حسنی خونسار افزود: از اهداف شاخص این تفاهم نامه ترویج و توسعه نظم و انضباط اجتماعی، همکاری در ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی در ناجا، همکاری در راستای اعتلای سطح آگاهی اقشار مختلف شهروندان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواردی از این قبیل است.

او مردم و مخاطبان کتاب و کتابخوانی را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و افزود: مخاطبان می‌توانند در تمام رده‌های سنی با ورد به سایت جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه نمایند و فایل pdf کتاب‌ها را به صورت رایگان دانلود و در مسابقه کتابخوانی مجازی شرکت کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل کتابخانه ها، بر ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد: هم اکنون اهتمام خوبی میان کارکنان انتظامی استان در امر کتابخوانی وجود دارد و به طور قطع این تفاهم نامه به ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه در میان نیرو‌های پلیس کمک زیادی می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.