سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام مراكز شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن این مؤسسه در ۱۲ مرکز در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۲ مرکز شبانه‌روزی وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

او با بیان اینکه از این تعداد یک مرکز شبانه‌روزی حضرت زینب (س) در استهبان متعلق به بانوان و مابقی برای آقایان است، افزود: شهریه‌ها نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است.

شاهسونی با یادآوری اینکه شرط سنی پذیرش در این مراکز دارای بودن رده سنی ۱۴ تا ۲۲ است، گفت: البته دو مرکز سنین بالاتر را در حد یکی دو سال و با شرایط خاص پذیرش می‌کند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: مراکز شبانه‌روزی در ۸ استان شامل فارس در شهر‌های استهبان، فسا و شیراز، استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس، استان تهران شهر تهران، استان خراسان جنوبی شهر بیرجند، استان قم شهر قم، استان همدان شهر ملایر، استان خوزستان شهر آبادان و استان لرستان شهرستان بروجرد قرار دارند.

او با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت beytolahzan.ir مراجعه کنند، گفت: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان به‌منظور حفظ سلامتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا، مصاحبه تلفنی انجام می‌شود و در صورتی قبولی زمان مصاحبه حضوری به صورت تکی به آنان اعلام می‌شود.

شاهسونی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان مصاحبه حضوری به مرحله آزمایشی این دوره که حدود ۴۰ روز طول می‌کشد، راه پیدا خواهند کرد و در صورتی که این دوره را با موفقیت بگذرانند موفق به راهیابی به دوره اصلی خواهند داشت.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) با اشاره به شرایط شیوع کرونا یادآور شد: با توجه به وضعیت اخیر بیماری در کشور تمامی برنامه‌های حضوری مؤسسه تنها در صورت کنترل روند بیماری در کشور و با مجوز مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد و به‌همین منظور و برای فراهم آمدن فرصت لازم جهت اطلاع‌رسانی، مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد ماه ۹۹ تغییر یافته است.

او، همچنین با بیان اینکه مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن بیت‌الاحزان هم داوطلبان ایرانی هم و خارجی را پذیرش می‌کند، گفت: داوطلبان غیر ایرانی عرب زبان تنها در مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) استهبان و سایر داوطلبان غیر ایرانی نیز تنها در مرکز شبانه‌روزی امیرالمؤمنین (ع) فسا مجاز به ثبت‌نام هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.