سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی بانک ملی شعبه محمدشهر

ظهر امروز بانک ملی شعبه محمدشهر که در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته دچار آسیب شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ظهر امروز بانک ملی شعبه محمدشهر که در جریان اغتشاشات آبان ماه سال گذشته دچار آسیب صد درصدی شده بود ، بازگشایی شد.

اسلامیان، رئیس اداره امور شعب بانک ملی البرز ضمن قدردانی از حضور امام جماعت محمدشهر، حجت الاسلام و المسلمين میراحمدی و شهردار محمدشهر، از صرف بودجه پانزده میلیاردی برای بازسازی شعبه و تهیه تمامی تجهیزات و امکانات لازم خبر داد و گفت: رسالت ها و پاسخگویی اجتماعی به عنوان بالاترین اولویت موجود در دستور کاری شعب بانک ها در بانک ملی است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها و رئیس امور شعب بانک ملی استان البرز، گزارشی از عملکرد شبکه بانکی استان البرز و سهم آن در کسب رتبه برتر استان در رونق تولید و رفع موانع تولید در دو سال پیاپی بیان کرد و افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده، نظام بانکی کشور می تواند به عنوان سکان دار نظام اقتصادی کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

او گفت: ظرفیت در استان البرز، جامع و بی بدیل است و با مدیریت کارآمد و استفاده بهینه از این ظرفیت ها و همدلی، وحدت و هم افزایی می توان از آن به نفع استان و در راستای رشد و تعالی آن بهره برداری کرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.