سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی در سقز

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی در چهار بخش آوایی، معارفی، ادبی و هنری بصورت مجازی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،غفور عبداللهی گفت: کمیته امام خمینی (ره) سقز با هدف کشف استعداد‌های فرهنگی، هنری و قرآنی خانواده‌های تحت پوشش، جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی را در رشته‌های آوایی، معارفی، ادبی و هنری برگزار می کند.

او افزود: این جشنواره در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال، بالای ۱۶ سال در فضای مجازی در قالب فیلم چند دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز به نحوه شرکت در جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرانی اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام با شماره ۳۶۲۲۷۹۹۹ داخلی ۲۴، ۲۳ و یا شماره ۳۶۲۱۱۶۶۷ واحد فرهنگی این اداره تماس حاصل کنند.

عبداللهی یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های معارفی (سخنرانی و آشنایی با تدبر در قران کریم یا محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن)، آوایی (قرائت تحقیق، اذان، مداحی، حفظ سه، پنج، ده، بیست و حفظ تمام سی جز قران)، ادبی (دکلمه نویسی و دکلمه خوانی با نگاه به کلیه مفاهیم و معارف قران و روایات) و هنری (قصه گویی، نقاشی، صنایع دستی و کاردستی با محوریت کلیه مفاهیم و معارف در قران و روایات) برگزار می‌شود.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز با بیان اینکه جوایز ارزنده نقدی و وام‌های قرض الحسنه به برگزیدگان این جشنواره اهدا می‌شود، تاکید کرد: مهلت ارسال آثار از ۲۰ اردبیهشت آغاز و تا آخر تیر ماه ۹۹ ادامه دارد و مرحله نهایی به صورت ویدیو کنفرانس در اواخر مرداد امسال برگزار خواهد شد.

او گفت: همکاران حوزه فرهنگی، مددکاران و مشاورانی که در کشف استعداد‌های هنری و قرآنی از خانواده امداد و تهیه فیلم و ارسال آثار آن‌ها سهیم شوند، مورد تشویق خاص قرار گرفته و از جوایز نفیسی نیز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.