سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد ریالی در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد ریالی که با تاسیس شرکت و فروش سهام اقدام به کلاهبرداری در شهرستان رزن و همدان می‌کرد، خبر داد.

سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با دریافت یک مورد پرونده شکایت کلاهبرداری و فروش سهام جعلی در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، متهم در قالب تاسیس شرکت و فروش سهام، از مالباختگان در شهرستان های  رزن و همدان کلاهبرداری کرده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، محل اختفای این متهم در شهرستان رزن شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مشخص شد، او در شهر همدان نیز با استفاده از فروش صوری سهام یک شرکت، از ۸۰ نفر کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: این کلاهبردار و  متهم حرفه‌ای فقط در شهرستان رزن بیش از  ۱۳۰ میلیارد ریال فروش سهام جعلی داشته است و تحقیقات در مورد تخلف او ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.