رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر سوانح رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته ۳ نفر فوت و ۵ نفر مجروح شدند.

سوانح جاده‌ای همدان ۸ کشته و زخمی برجا گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه نخست مربوط به برخورد جلو به پهلو یک دستگاه سواری پژو پرشیا با وانت پیکان در جاده همدان - سنندج نزدیک روستای «پهنه بُر» است.

او اضافه کرد: در این سانحه رانندگی، سواری پژو به علت انحراف به چپ ناشی از سرعت غیرمطمئنه و لغزندگی جاده با پهلو وانت پیکان برخورد کرد و یک پدر و پسر سرنشین وانت پیکان در دم جان باختند و راننده سواری مجروح شد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: همچنین سانحه دیگری در جاده جوکار ملایر رخ داد که در این سانحه یک دستگاه وانت نیسان واژگون شده سپس در حین واژگونی به سمت دیگر جاده می‌رود و راه خودروی عبوری را سد کرد.

سرهنگ عزیزی افزود: سواری سمند که از مسیر مقابل در حال تردد بود با وانت نیسان واژگون شده برخورد کرده و در این سانحه جاده‌ای نیز یک نفر از سرنشینان سمند فوت و ۳ سرنشین این خودرو به همراه راننده نیسان مجروح شدند.

او بیان کرد: رانندگان هر چهار خودرویی که در ۴۸ ساعت گذشته دچار سانحه شدند بومی هستند و این وضعیت موید بی توجهی رانندگان بومی به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش مهم آن‌ها در بروز سوانح جاده‌ای همدان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.