سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۶ واکسیناتور غیرمجاز دامپزشکی در کرمانشاه

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه از شناسایی واکسیناتور‌های غیربومی و غیرمجاز از یکی از استان‌های همجوار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ایرج کاکایی رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه از فعالیت غیرمجاز واکسیناتور‌های غیر بومی در سطح شهر و برخورد جدی با آنان خبر داد.

او گفت : روز گذشته طی بازدید کارشناسان از یک مرغداری متوجه فعالیت غیرقانونی و غیرموجه ۶ واکسیناتور از یکی از استان همجوار و بدون گواهی اشتغال معتبر در این مرغداری شدند که خود را از طرف یک مرکز درمانی واقع در کرمانشاه معرفی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه بازرسان این اداره از شاغلین مراکز خصوصی شهرستان کرمانشاه آگاهی دارند و واکسیناتور‌ها را می‌شناسند گفت: جهت اطمینان از مرکز ذکر شده استعلام به عمل آید.

او ادامه داد: در نهایت مشخص می‌شوند که این واکسیناتور‌ها که از یکی از استان‌های همجوار هستند اطلاعات غلطی را می‌دهند و معلوم می‌شود که دارای مجوز فعالیت حتی در استان کرمانشاه نیستند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: طبق ضوابط دامپزشکی واکسیناتور‌های هر شهر مجاز به فعالیت در همان شهر که مجوزش را دادند، هستند.

این مسئول افزود: پرونده تخلفات واکسیناتور‌های غیربومی در حال پیگیری و در دست مراجع قضایی است، تا با این فعالیت‌های غیرمجاز و غیرقانونی برخورد قاطع بشود.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه‌ها و... در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.