سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جدید ابتلا به ویرس کووید-۱۹ در کرمانشاه

طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ نفر به ویرس کووید-۱۹ مبتلا شدند. این تعداد ابتلا از ابتدای اپیدمی بی سابقه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«مهدی محمدی» رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان، گفت : طی شبانه روز گذشته، ۱۱۱ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد، که ۶ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۰۵ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است.

او گفت : با شناسایی بیماران جدید، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در استان کرمانشاه به یک هزار و ۹۴۸ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد، ۸۳ نفر جان باختند.

محمدی افزود: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۶۰۶ نفر جزو بیماران بستری و یک هزار ۳۴۲ نفر نیز جزو بیماران سرپایی هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز نیز دو هزار و ۹۶۶ نفر بستری شدند که از این تعداد دو هزار و ۷۱۷ نفر ترخیص شده و ۱۶۶ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: با انجام ۳۸۸ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۸ هزار و ۹۷۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در استان انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.