سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهارانه‌ای برای کتاب

طرح بهارانه کتاب ۹۹ از امروز در ۱۰ کتابفروشی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» از امروز به مدت ۱۱ روز در ۱۰ کتابفروشی استان اجرا خواهد شد.

آنیتا مظفری افزود: در شهر بوشهر ۶ کتاب‌فروشی و در شهرهای گناوه، عسلویه، کنگان و برازجان هر کدام یک کتاب‌فروشی آماده میزبانی از  دوستداران یار مهربان برای شرکت در طرح بهارانه کتاب هستند.

او ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این طرح تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کتاب بخرد و از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سبد خرید این طرح قرار دارند، زمان اجرای این طرح فرهنگی را همزمان با سراسر کشور از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت عنوان کرد.

مظفری افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کتاب‌فروشی مدنظر، کتاب را به صورت غیرحضوری بخرند اما کسانی که می‌خواهند حضوری کتاب بخرند باید ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او بیان کرد: کتاب‌فروشی پاپیروس، خانه کتاب، کافه کتاب، کافه کتاب پیرنگ، کتابسرای افشین و کتابشهر در بوشهر، کتاب‌فروشی مرکزی در گناوه، سی تک  در عسلویه، کتابسرای نیگان کنگان و خانه کتاب برازجان کتاب‌فروشی‌های مجری طرح بهارانه کتاب در استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.