سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرداری اهواز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: استفاده از ماسک و دستکش برای مراجعه کنندگان و کارمندان سازمان ساماندهی مشاغل شهری اجباری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: با هدف اجرای دستورالعمل های بهداشتی و دستور ستاد مقابله با کرونا و با توجه به افزایش شیوع این بیماری ضمن رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش جهت کارمندان و مراجعه کنندگان به سازمان الزامی می‌باشد در غیر این صورت اجازه ورود به سازمان را نخواهند داشت.

او افزود: آموزش و اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا مردم بتوانند دستورالعمل های مرتبط به فعالیت خود را فراگرفته و نسبت به آن آگاه باشند و در این زمینه سازمان نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام و دستورالعمل راهنمای کنترل محیطی در اماکن عمومی شامل میادین میوه و تره‌بار، کیوسک‌ها و بازارچه‌ها را به اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

ربیعی بیان داشت: تمام توان و امکانات خود در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت محیط میدان و بازارچه‌های تحت نظارت به کار گرفته‌ایم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری ادامه داد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که اجرای آن در میدان بزرگ میوه و تره بار الغدیر در حال اجرا می‌باشدکه برای اجرای صحیح این طرح، همراهی و همکاری مغازه‌داران و غرفه‌داران نیاز می‌باشد وحداکثر اهتمام خود را به کار گرفته‌ایم و با تمام توان سعی می کنیم شرایط مطمئنی را درمیدان الغدیر فراهم آوریم.

این مقام مسئول گفت: تشکیل کارگروه ویژه، شستشو و ضدعفونی مستمر، توزیع دستورالعمل‌های بهداشتی، نصب بنر جهت آگاه سازی، آموزش خود مراقبتی، و تاکید بر استفاده از ماسک، دستکش و کارت خوان‌های بانکی در خرید و فروش‌ها از دیگر اقداماتی است که در جهت جلوگیری و مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سازمان و میدان الغدیر و بازارچه‌های تحت نظارت انجام گرفته شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.