سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد;

بدهی۳۷۰ میلیارد ریالی مشترکان به شرکت گاز ایلام

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: شرکت گاز این استان ۳۷۰ میلیارد ریال از مشترکین طلب دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: مشترکین گاز استان ایلام شامل مراکز خصوصی، دولتی، آموزشی و علمی، صنعتی و ... ۳۷۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهی دارند.

او افزود: از این رقم ۲۲۵ میلیارد ریال مربوط به کارخانه سیمان و پتروشیمی ایلام است که در مجموع ۶۰ درصد کل مطالبات شرکت گاز مربوط به این دو واحد است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: همچنین از این میزان ۱۱ میلیارد ریال مربوط به جایگاه‌های سوخت، ۲۸ میلیارد ریال سازمان‌های دولتی، ۱۰ میلیارد ریال مراکز علمی و آموزشی استان است.

شمس اللهی تاکید کرد: با توجه به اینکه این مبلغ به حساب خزانه کشور که محل تامین یارانه مردم است واریز می‌شود از صاحبان این واحد‌ها درخواست می‌شود نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

او اظهار کرد: وصول مطالبات در شرایط اقتصادی کنونی سبب رفع مشکلات می‌شود بنابراین این امر مهم باید توسط مسوولان ارشد اجرا و پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم تاکید دارد، افزود: اکنون ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان ۹۳ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۵۷ روستای دیگر تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می‌رسد.

شمس اللهی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان یادآور شد: میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه گاز ۹۹ درصد است و تنها شهر‌های میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهر‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

او ادامه داد: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهر‌های استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در نواحی شهرک‌های صنعتی استان نیز اشاره کرد و مطرح کرد: در حال حاضر ۱۰ شهرک معادل ۶۸۵ واحد صنعتی از نعمت گاز برخودارند.

او بیان کرد:عملیات گازرسانی به سه شهرک نیز در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.