سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام؛

استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان شکایات خود از رسانه‌ها را پس بگیرند

استاندار ایلام گفت :استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان شکایات خود از رسانه‌ها را پس بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر امرور جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: به برکات ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام تمامی شکایت استانداری و فرمانداری‌های تابعه از رسانه‌ها بازپس گرفته می‌شود.

 استاندار ایلام ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه افزود : تلاش و پای کار بودن این قشر پویا در همه صحنه‌ها بی بدیل و تاثیر گذار بوده و امروز نیز در بحث کرونا شاهد نقش پررنگ و تاثیرگذار این عزیزان در جریان سازی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم.

او تاکید کرد: در این میان از مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه می‌خواهم به یمن این ایام مبارک و مقدس حتی اگر گا‌ها از جانب برخی رسانه‌ها مورد بی مهری قرار گرفته اند از شکایات خود صرف نظر کنند.

سلیمانی دشتکی فضای وحدت و همدلی در استان را بی نظیر عنوان کرد و بیان کرد: خوشبختانه امروز فضای وحدت و همدلی بی نظیری در مسیر توسعه و پیشرفت استان شکل گرفته است و همه می‌بایست در جهت تقویت این رویه مطلوب که باعث هم افزایی در کار‌ها شده است گام برداریم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.