سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۳۵۰ میلیونی اهالی ورزش جهت مبارزه با کرونا

اهالی ورزش در شهرستان سقز ۳۵۰ میلیون ریال برای مبارزه با کرونا هزینه کردند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد خاکی رییس اداره ورزش و جوانان گفت: میزان کمک هیات‌های ورزشی و تعدادی از خیران ورزشی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تاکنون ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده که آن را در تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی و همچنین کمک به ورزشکاران نیازمند هزینه کردیم.

خاکی با بیان اینکه این کمک‌ها در سه مرحله در راستای وظیفه انسانی به کادر پرتلاش و فداکار بیمارستانی سقز اهدا شد، افزود: همانند سایر اقشار، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اقدام به جمع آوری کمک برای مبارزه با ویروس کرونا کردیم.

او تاکید کرد: تعداد ۶۰۰ دست لباس، ۳۰۰ عدد ماسک فیلتر دار n ۹۵، یک هزار و ۸۰۰ جفت دستکش لاتکس، تهیه چهار دستگاه اکسیژن سنج خون برای کادر درمانی و همچنین تهیه و تحویل کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی، مایع ضد عفونی ۱/۵ لیتری و ۴۰۰ عدد ماسک معمولی برای ۶۰ نفر از ورزشکاران نیازمند از جمله اقدامات انجام شده، است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های این اداره در ماه مبارک رمضان برای ورزشکاران نیازمند ادامه دارد، یادآور شد: در حال جمع آوری کمک برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای ورزشکاران نیارمند در این شهرستان هستیم و این کار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.