سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ویژه برنامه مجازی جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در جهرم

ویژه برنامه مجازی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با توجه به نبود امکان برگزاری تجمع ها به سبب شیوع بیماری کرونا در جهرم، ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت کانون مداحان این شهرستان به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش از ۱۸ اردیبهشت همزمان با شب چهاردهم ماه رمضان ویژه برنامه جشن میلاد این امام همام با سخنرانی حجت الاسلام امین فتاحی، مدیحه سرایی فرشید میرزایی و علیرضا عطایی برگزار می شود.

درروز جمعه ۱۹ اردیبهشت و مصادف با شب میلاد امام حسن (ع) برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم، مدیحه سرایی ابوالفضل قناعت پیشه و امین بشارتی برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی منتشر می شود.

سومین شب برگزاری این جشن ها شنبه  ۲۰ اردیبهشت و همزمان با شب شانزدهم ماه رمضان همراه با سخنرانی حجت الاسلام امین فتاحی، مداحی  محسن ذاکری و حجت الاسلام حمیدرضا قناعتیان  در وصف سومین امام شیعیان جهان است.

این ویژه برنامه ها به صورت مجازی از طریق کانال اینستاگرام کانون مداحان شهرستان جهرم به نشانی اینترنتی https://instagram.com/kmadahanjahrom و کانال آپارات کانون فرهنگی هنری پیمان غدیر جهرم به نشانی https://www.aparat.com/kanoon_peyman_ghadir/live منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.