سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروزهفدهم اردیبهشت ۹۹

کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/ توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت/ عامل قاچاق دوچرخه خارجی در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران به محور‌های مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شدند و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت:با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان نائین شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو ۶۵ کیلو گرم تریاک کشف شده است، افزود: در این پرونده یک نفردستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: برای پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث ترافیکی طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح توقیف و برخورد با موتور سواران متخلف اجرا شد.

سرهنگ رشید تبارافزود: در این ظرح، ۲۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: متخلفان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کشف ۴ دستگاه ماینر درآوج

سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: پس از کسب خبر مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر در یک واحد صنفی واقع در یکی از محلات این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: در این بازرسی ۴ دستگاه ماینر به همراه یک دستگاه مودم و تعدادی لوازم دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ارزش تقریبی اقلام کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد وافزود:در این پرونده یک نفر دستگیر وبرای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف دوچرخه‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در شهر قزوین به یک دستگاه خودوری نیسان وانت در حال تخلیه بار مشکوک شدند.

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۰ دستگاه دوچرخه مونتاژ نشده خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص محموله توقیف و به همراه مالک دوچرخه‌ها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.