سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در شهرستان نور/ کشف ۳۵ فقره سرقت در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر با آلات استعمال در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نور، مووضع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی شدند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از منزل متهم ۲ کیلو گرم تریاک و ۴۰ حقه وافور و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

کشف ۳۵ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۵ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اموال و قطعات خودرو و  در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: توقیف ۶۶ وسیله نقلیه متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای این طرح بوده است.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: گشت یگان امداد این فرماندهی باهماهنگی قضایی، خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده‌های خودرو‌ها به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت امال و قطعات داخل خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت شامل سرقت خودرو، قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در شهرستان آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت بلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل تیم عملیاتی، متهم که اقدام به سرقت دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۵ نفر از سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

او از توقیف ۱۱۳ خودرو و ۱۳۲ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۸۴ فقره سرقت، شامل ۲۲ فقره معابر واماکن، ۱۱ فقره منزل، ۲۲ فقره کابل برق، ۳ فقره موتورسیکلت، ۵ فقره داخل خودرو، ۳ فقره احشام، ۳ فقره خودرو، ۱ فقره کش روزنی، ۱ فقره دوچرخه و ۱۳ فقره سایر سرقت‌ها از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

اسدی گفت: در این طرح از ۳۶۵ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به ۱۸۵ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۱۴ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی کامیون توسط عاملی افیونی در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی شدند.

سرهنگ عنایتی از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.