مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ در شهرستان آمل، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انظامی و پلیس راه با اجرای طرح کنترل تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی این شهرستان موفق شدند متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی نیسان شناسایی کنند.

سرهنگ گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۷ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جعبه‌های گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف کردند.

توقیف ۳۱ موتورسیکلت مزاحم در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی و پیشگیری از جرائم، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در عملیاتی مشترک از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این فرماندهی به اجرا در آمد ۳۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ جعفری، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

او از کشف، اموال مسروقه در ادامه رسیدگی به این پرونده نیز خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق و همدست وی شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.