سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون استان فارس ساعت خونگیری در شب‌های قدر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به منظور تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران نیازمند ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در شب‌های قدر ماه رمضان اعلام شد.

مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: هشت مركز اهدای خون در ماه مبارك رمضان در استان فارس پذیرای اهداكنندگان در این ماه عزیز است.

او افزود: اكنون نیاز مبرم به تمامی گروه‌های خونی است و تقاضا داریم افراد اقدام به اهدای خون كنند.

ترابی تاكید كرد: با توجه به اینکه  استان فارس به عنوان قطب درمان پزشکی در جنوب کشور است باید توجه داشت كه نیاز بیماران به خصوص بیماران تالاسمی، دیالیزی و سرطانی همیشگی است و این موضوع یكی از علل اهدای مستمر خون به شمار می آید.

مدیرکل انتقال خون استان فارس تصریح کرد: جهت رفاه حال روزه داران عزیز و افرادی که نظر به اهدای خون در شبهای قدر را دارند انتقال خون شعبه آسیاب قوامی قصرالدشت ساعت خونگیری را افزایش داد.

او بیان کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده مهمان خدا در این ماه مبارک می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا 1:۳۰ بامداد در روزهای سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با اهدای خون نذر خود را ادا کند و به یاری نیازمندان بشتابند.

ترابی اظهار داشت: انتقال خون شعبه فلکه نمازی از ساعت ۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری از روزه داران عزیز است.

او تاکید کرد: به همه شهروندان که قصد اهدای خون دارند اطمینان می‌دهیم که کرونا به هیچ عنوان با اهدای خون یا با تزریق خون منتقل نمی‌شود.

ترابی اظهارداشت: افراد در همان بدو ورود مورد تب سنجی با دستگاه‌های لیزری قرار می‌گیرند و قبل از اهدای خون نیز با حضور پزشکان سازمان انتقال خون معاینه می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: در سایر روزهای ماه مبارک رمضان ساعات خونگیری در پایگاه مرکزی قصردشت یکسره از ۸ صبح تا ۲۳ شب برای مراجعه روزه داران بعد از افطار است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.