سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام عنوان کرد؛

پیوستن کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام به پویش همدلی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از پیوستن کارکنان این شرکت به پویش امید و همدلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقبال اسماعیلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پویش مواسات و همدلی مومنانه، گفت: کارکنان این شرکت نیز در راستای گسترش فرهنگ ایثار اجتماعی و در کنار دیگر اقشار جامعه با اهدای مبلغ شصت میلیون ریال به پویش امید و همدلی پیوستند.

اسماعیلی افزود: همکاران واحد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای شروع این بیماری تاکنون، اقدام به توزیع یک هزار ماسک، ۲۵ هزار جفت دستکش یکبار مصرف و ۲۵۰ ژل ضدعفونی در نقاط حاشیه شهر ایلام نموده اند.

او با تقدیر از اقدام ارزشمند نماینده محترم، ولی فقیه در استان و استاندار محترم ایلام در راستای پیشنهاد طرح کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همدلی و در شرایط کنونی با چنین کمک‌هایی گوشه‌ای از مشکلات مردم را برطرف نماییم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان اضافه کرد: ۱۰ واحد از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز مبلغ پنجاه میلیون ریال به پویش امید و همدلی به منظور مبارزه با این ویروس و نیز برای کمک به رفع نیاز‌های اقشار کم درآمد، اهدا کردند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.