سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

مردم در کنترل و مهار ویروس کرونا همکاری کنند

حمید سیلاوی گفت: مردم و کسبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنترل و مهار ویروس کرونا همکاری کنند، در غیر اینصورت تدابیر سختگیرانه ای اتخاذ می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار  و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان با اشاره به برگزاری هفتمین  جلسه  این قرارگاه  گفت:  مردم و کسبه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روند مبارزه با بیماری کرونا  کمک نمایند در غیر این صورت مجبور خواهیم شد  تصمیمات سختی را اعمال  نمائیم.

او افزود: اصناف در گام  اول باید با مراجعه به سایت برای دریافت کُد رهگیری مجوز فعالیت و آغاز به کار خود اقدام کنند، ضمن اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ادامه فعالیت را  الزامی است و در بازرسی‌های مشترک بهداشت محیط به همراه صنعت  و معدن، اصناف، پلیس اماکن، در صورت مشاهده هر گونه بی توجهی به مسائل بهداشتی، با اصناف خاطی برخورد می‌شود.

سیلاوی اظهار داشت: مردم نقش اصلی و محوری را در  حوزه  پیشگیری دارند و باید مهارت‌های به تعویق انداختن خرید، اجتناب از تردد‌های غیرضروری، در خانه ماندن و استفاده از روش‌های اینترنتی، سفارش تلفنی و استفاده از پیک را به منظور مبتلا نشدن به ویروس کرونا در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین اصناف، بازاریان و کسبه باید مواردی همچون حائل گذاری بین مشتری ها، جلوگیری از ایجاد صف، نشان گذاشتن درب مغازه ها، پوشیدن دستکش، استفاده از ماسک و توجه به نکات مندرج در دستور العمل‌ها را رعایت کرده و در صورت داشتن علائم تنفسی به هیچ وجه سر کار حاضر نشوند.

رئیس قرارگاه  هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان تصریح کرد: براساس تصمیم شورای تامین شهرستان  با توجه به افزایش  آمار مبتلایان کرونا در شهرستان، اگر ظرف ۳ روز آینده مردم و صنوف نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجهی یا کم توجهی نمایند و همچنان آمار بالا باشد، مجبور  می‌شویم تصمیمات سختی  را اعمال  نمائیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.