سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش قیمت لوازم بهداشتی و پزشکی

نائب رئیس اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان از ایجاد ثبات و آرامش وکاهش ۸ درصدی قیمت اقلام لوازم بهداشتی و پزشکی در بازار استان اصفهان خبرداد.

حسین رنجبر نائب رئیس اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت:با توجه به اوضاع ویروس کرونا در استان و نیاز اساسی مردم و کادر پزشکی به لوازم بهداشتی در حال حاضر شاهد روند نزولی کاهش ۸ درصدی قیمت‌ها و ایجاد ثبات و آرامش در این بازار هستیم.

او افزود: اصلی‌ترین علت کاهش قیمت‌ها و ثبات و آرامش بازار لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان ایجاد نظارت‌های لازم و درست بر روند واردات و صادرات کالا‌های لوازم بهداشتی در استان است.

نائب رئیس اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان گفت:بهترین مزیت حاصل از وجود نظارت‌ها بر کنترل ورود و خروج کالا در بازار لوازم بهداشتی و پزشکی استان برطرف سازی مشکلات و کمبودات در این حوزه است.

رنجبر اضافه کرد:در حال حاضر اصلی‌ترین ماموریت اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان جلوگیری از خسارات ناشی از بازار ارز به این حوزه است که خوشبختانه تا کنون توانسته ایم تا حد زیادی این برنامه را با موفقیت اجرایی کنیم که در نهایت این امر باعث کاهش قیمت اقلام لوازم بهداشتی و پزشکی در بازار شده است.

او ادامه داد:در اصفهان بیش از ۵۰۰ صنف فروش لوازم بهداشتی و پزشکی وجود دارد که تمامی این واحد‌های صنفی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و با وجود بیش از هزار نفر نیرو مشغول فعالیت هستند.

نائب رئیس اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان تاکید کرد:با توجه به وجود ویروس کرونا در سطح جامعه و همکاری‌ها و همدلی‌های مردم برای شکست این ویروس خطر ناک در همین راستا اتحادیه فروش لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان قرار است اقداماتی را در حوزه تامین لوازم پزشکی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی در مواجه احتمالی با کمبودات انجام بدهد.

رنجبر یادآور شد:در مورد استقبال و قدرت خرید مردم باید توجه داشت که نیاز اساسی مردم این روز‌ها در بازار تهیه لوازم بهداشتی است و به همین خاطر در حال حاضر شاهد روند مطلوب قدرت خرید مردم جامعه در این بازار هستیم، اما باید درنظر داشته باشیم که می‌توانیم با اجرای مدیریت صحیح بر این بازار راه تهیه این اقلام بهداشتی مورد نیاز را برای مردم هموارتر کنیم.

او گفت: تا کنون تمامی نظارت‌ها و کنترل‌های لازم برای ورود کالا‌های باکیفیت در بازار لوازم بهداشتی و پزشکی استان اصفهان اجرایی شده است.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.