سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۵۷۰ میلیون تومان برای حمایت از مددجویان اجاره نشین

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: بیش از ۵۷۰ میلیون تومان تا پایان سال ۹۸ برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب پیرامون حمایت از مددجویان گفت: بیش از ۵۷۰ میلیون تومان تا پایان سال ۹۸ برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن توسط کمیته امداد سرپل ذهاب پرداخت شده است.

علی اکرم منصوری با بیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوار‌های نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

او خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهر‌ها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.


کمک یکصد میلیون ریالی یکی از خیرین جهت تهیه سبد غذایی برای مددجویان

علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت پذیرفته با یکی از خیرین و حامیان طرح اکرام ایشان مبلغ یکصد میلیون ریال جهت تهیه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان را متقبل شدند.

منصوری عنوان داشت: ارزش هر بسته ۱۵۰ میلیون ریال وشامل برنج روغن خرما ماکارونی سویا میباشد که بین ۷۰ خانوار نیازمند تحت پوشش توزیع میگردد.

منصوری در ادامه افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع گردیده است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.