سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۶ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی به ویروس کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدا تاکنون شاهد ابتلای ۶ نفر از همکاران بخش درمان تأمین اجتماعی شامل یک پزشک، یک مدیر بیمارستان، دو پرستار، یک کارمند داروخانه و یک نیروی خدماتی بخش اورژانس به ویروس کرونا بودیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ میثم حجتی پور  گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۴ زن باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت معصومه پذیرش شدند که سه مورد از آنها عمل سزارین را انجام دادند که البته نتیجه آزمایش هر سه نفر منفی شد و  سه زن باردار به دلیل دارا بودن علائم شدید بیماری کرونا به مرکز گلستان اعزام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد:مشکلات ۱۱۵ در انتقال بیماران به بیمارستان‌های تخصصی هماهنگی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی انجام شد و  در مجموع دو بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان حضرت معصومه بستری شد که یکی به بیمارستان گلستان منتقل و دیگری نیز ترخیص شد با این حال نتیجه آزمایش هر دو منفی اعلام شد.

این مسئول بیان داشت: پنج بیمار سرپایی با علائم کووید ۱۹ به بیمارستان شهدا مراجعه کردند که در نهایت به بیمارستان‌های دانشگاهی نظیر فارابی و گلستان اعزام شدند و سه بیمار مشکوک نیز در بیمارستان شهدا بستری شد.

او بیان کرد: از ابتدا تاکنون شاهد ابتلای ۶ نفر از همکاران بخش درمان تأمین اجتماعی شامل یک پزشک، یک مدیر بیمارستان، دو پرستار، یک کارمند داروخانه و یک نیروی خدماتی بخش اورژانس به ویروس کرونا بودیم در مجموع ۵۴ بیمار سرپایی با علائم مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان شهدا پذیرش و به بیمارستان‌های گلستان و فارابی منتقل شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.