رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کرمانشاه شناسایی شدند که از این تعداد ۴ نفر بستری و ۴۴ مورد نیز سرپایی بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در خصوص آخرین وضعیت ابتلای بیماران به ویروس کووید-۱۹ در استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کرمانشاه شناسایی شدند که از این تعداد ۴ نفر بستری و ۴۴ مورد نیز سرپایی بودند.

مهدی محمدی افزود: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا در استان، یک هزار و ۴۹۱ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که متاسفانه ۷۸ نفر جان خود را از دست دادند.

دبیر اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا با بیان اینکه بیش از ۶ هزار نمونه گیری در استان صورت گرفته است، ادامه داد: مجموع آزمایش‌های صورت گرفته ۶ هزار و ۷۸۳ مورد بوده که دو هزار و ۴۲۰ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۴ هزار و ۳۶۳ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی بوده است.

او افزود: در حال حاضر ۱۶۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و مجموع بیماران مشکوک به این ویروس نیز ۲ هزار و ۶۰۰ نفر بوده‌اند که در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.