سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

ثبت بیش از ۴۵۰ شکایت مردمی در سامانه شهراه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در یکسال گذشته بیش از ۴۵۰ شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۴۵۷ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده بود.

او افزود: ۳۳۸ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر بوده و ۱۱۹ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می‌باشد، که از جمله آن‌ها به خرابی آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راه‌های ارتباطی استان می‌باشد.

دلخواه گفت: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیر‌های ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی۱۴۱سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir نیز فعال می‌باشد که دریافت کننده انتقادات وشکایات این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.