سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی استانداری برای صدور پروانه فعالیتِ سمن‌های جوانان

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان گفت: استانداری کرمان برای صدور پروانه فعالیت ِسازمان مردم نهاد جوانان همواره آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا موسی پور، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین آثار کرونا، تقویت انسجام اجتماعی بود که در جامعه اتفاق افتاد.

او افزود: اگر به سراسر استان نگاهی بیندازیم، می‌بینیم در گوشه گوشه‌ی این استان پهناور، آثار کار خیران و سازمان‌های مردم نهاد نمایان است.

 

موسی پور تصریح کرد: این نشان می‌دهد، جامعه اسلامی ما با خیلی از جوامع متفاوت است و مسلمانان در برابر هم احساس مسئولیت می‌کنند.

او به صدور پروانه فعالیت سمن‌های جوانان از طریق استانداری اشاره کرد و افزود: برای این کار سمن‌های جوانان ابتدا می‌بایست، درخواست کتبی خود را به استانداری اعلام کنند و سپس منتظر مراحل استعلام بمانند.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان بیان داشت: ما یک تکلیفی در حوزه‌ی جوانان بر عهده داریم که تکلیف وزارت کشور است، در واقع یک تفاهم مشترک بین رئیس سازمان امور اجتماعی و وزیر ورزش و جوانان در ارتباط سازمان مردم نهاد حوزه جوانان است.

 

موسی پور گفت: بدین منظور، سمن‌های جوانانی که تمایل دارند پروانه فعالیت از استانداری بگیرند، به دلیل اینکه سقف سنی آن‌ها عبور کرده و اکنون نمی‌توانند جزو تشکل جوانان باشند، می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

او افزود: البته اکنون با توجه به افزایش سن جوانی که تا ۳۵ سال بالا رفت، این شدت درخواست‌ها کاسته شد.

موسی پور تصریح کرد: اگر سازمان مردم نهادی تمایل به صدور پروانه از استانداری دارد، باید درخواست کتبی خود را به ورزش و جوانان ارائه دهد، ورزش و جوانان نیز باید طی نامه ای، آن سمن را به استانداری معرفی کند و سپس روند استعلام طی شود.

 

او در بخش دیگری از سخنانش از سمن‌های جوانان خواست: به منظور رفع هم پوشانی از جامعه هدف، در سامانه‌ی رزمایش کریمان اطلاعات خود را ثبت و از این پس، از طریق این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.