سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌کمک ۵ میلیارد تومانی خیرین سلامت کردستان در مقابله با کرونا

تاکنون بالغ بر پنج میلیارد تومان از سوی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزام بیدارپور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین سلامت در بحران کرونا، اظهار کرد: حس نوعدوستی و اهتمام به کار‌های خیر و عام المنفعه علاوه بر اینکه از ارکان اساسی شریعت مقدسمان بوده، از خصوصیات فرهنگی مردم میهن عزیزمان است.

اوخاطرنشان کرد:افزایش ناگهانی بار تحمیل شده به سیستم درمان به علت همه گیری ناشی از کرونا ویروس، در هر نقطه از دنیا با ایجاد تلاطم در توازن بین زیرساخت‌ها، امکانات درمانی و حجم بالای نیاز به خدمت، موجب بروز نارسایی و به دنبال آن نارضایتی عمومی می‌شود در حالیکه در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با واکنش، مدیریت سریع و بهنگام مسئولین دانشگاه، مراکز درمانی و در کنار آن حمایت و کمک خیرین استان به لطف الهی این عارضه، حادث نشد.

بیدارپور بیان کرد: در هیچکدام از مراکز ارائه خدمت استان کردستان در ایام کرونایی تاکنون، وقفه‌ای در انجام امور تشخیصی، درمانی و مراقبتی ایجاد نشد که بخشی از این همت جهادگرانه را مدیون خیرین سلامت استان هستیم.

او ضمن قدردانی از خیرین سلامت استان، اظهار داشت: برای پاسداشت اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت اعم از افراد، موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌ها که به صورت فردی یا در قالب پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در تامین اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها، مردم شریف استان کردستان را مورد لطف و مرحمت قرار دادند، اوج قدردانی خاضعانه خود را نثارشان می‌نمایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خیرین سلامت به استناد آمار ارسالی از تمامی مراکز ارائه خدمت در استان، تا کنون مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان که عمدتا به صورت غیر نقدی و در قالب تهیه تجهیزات و ملزومات مصرفی بوده است به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک نموده‌اند.

بیدارپور در پایان اقدام خیرین سلامت استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا، کمک به کادر درمان و مردم شریف کردستان را ستودنی برشمرد و افزود: امید است با حول و قوه الهی بعد از فائق آمدن بر بحران کرونا در آینده نیز شاهد تداوم شکل گیری و توسعه امور خیریه در حوزه سلامت باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.