سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان فارس:

حمایت‌های نماینده ولی فقیه پشتوانه خوبی برای مردم و مسئولان است

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه پشتوانه خوبی برای مردم استان فارس، قوه قضاییه و همه مجموعه مدیران استان فارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری در حاشیه دیدار هیئت امنا ستاد دیه استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت‌های امام جمعه شیراز پشتوانه خوبی برای مردم، قوه قضاییه و همه مجموعه مدیران استان است.

او ادامه داد: حمایت‌ها و رهنمود‌های امام جمعه شیراز زمینه موفقیت بیشتر و دستیابی به اهداف ترسیمی را بیشتر کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا نیز حسب صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان فارس چندین بازدید از کارخانه‌هایی که تعطیل شده بودند، داشتیم.

او گفت: حضور و سرکشی و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی زمینه راه اندازی مجدد چندین واحد تولیدی را فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه دادگستری فارس برخورد قاطع و قانونی با تولیدکنندگان مواد تقلبی داشته است، ادامه داد: پرونده‌های بسیاری در خصوص عرضه مواد بهداشتی در خارج از شبکه، گران فروشی و همچنین احتکار در مراجع قضایی و اداره کل تعزیزات حکومتی استان فارس تشکیل شده است که به عنوان نمونه در یک پرونده متهم پرونده به حبس طولانی مدت و جزای نقدی محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: با افرادی که بخواهند از این موضوعات سوء استفاده کنند برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.