سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بیش از هزار مسجد مجازی در گیلان

۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت الاسلام حسین علی رضازاده ، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان، افزود: برای ایجاد ارتباط با مخاطبان ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود.

اوهمچنین  با بیان اینکه باید دستاوردهای فتح خرمشهر برای جامعه به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود،افزود: فضای مجازی فرصت مناسبی  برای تولید محتوا و معرفی دستاوردها و شهدای و رزمندگان عملیات بیت المقدس است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بااشاره به اینکه در همین راستا می‌توانیم از ظرفیت روحانیون مبلغ استفاده کنیم، افزود: با توجه به شرایط امروز کشور این فعالیت‌ها می‌تواند در سطح فضای مجازی باشد.

حجت الاسلام حسین علی رضازاده گفت: در ایام کرونا و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد ۱۵۰ روحانیون مستقر و ۵۰۰ روحانی مبلغ اقدامات فرهنگی خوبی در استان گیلان در قالب فضای مجازی انجام دادند.

انتهای پیام/عط

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.