سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی: صلاح نیست مسابقات لیگ برتر آغاز شود/ به هر چیزی که می‌خواستم در فوتبال رسیدم

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تا زمانی که شرایط عادی به زندگی بازنگردد آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر اشتباه است.

بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اوایل شیوع ویروس کرونا در خانه تمرین می‌کردم، اما اکنون به صورت انفرادی در مکان‌های امن و کم تردد تمرین می‌کنم. باشگاه صنعت نفت هم قرار بود ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت  کند که کمتر از این درصد را هفته گذشته به بازیکنان پرداخت کرد.

رحمانی درباره ماندن یا نماندن در تیم صنعت نفت گفت: ویروس کرونا فوتبال جهان را تحت تاثیر قرار داده است. من با دیدگاه کمک به تیم صنعت نفت آبادان قرارداد بستم. تمام تلاشم را برای این تیم کردم و به هر چیزی که می‌خواستم در فوتبال رسیدم، اما تیم صنعت نفت آبادان به بازیکنانش توجه نمی‌کند. امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری برای من در فوتبال  رخ دهد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ادامه لیگ اظهار کرد: آمار کرونا نسبت به قبل تغییری نکرده است، اما با این وجود برخی خواهان آغاز لیگ برتر هستند. اگر قرار به ادامه لیگ است پس در همان ابتدای کرونا لیگ را دنبال می‌کردند. تا زمانی که شرایط عادی نشود مخالف آغاز لیگ برتر هستم.

او درباره اعتصاب احتمالی بازیکنان صنعت نفت عنوان کرد: پیش از کرونا هم بازیکنان صنعت نفت آبادان  در تمرینات حاضر نشدند چرا که باشگاه مدام به بازیکنان قول پرداخت دستمزد را می‌داد اما پرداختی نداشت. درآمد بازیکنان از فوتبال است. قبل از کرونا ۲ روز در  تمرینات شرکت نکردیم.  


بیشتر بخوانید: بی توجهی باشگاه صنعت نفت به پیغام‌های فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.