دریس گفت: تیم صنعت نفت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند و تعطیلی لیگ برتر باعث ضرر تیم ما می‌شود.

تعطیلی لیگ برای تیمی مانند صنعت نفت ناعادلانه است / بازیکنان تیم در مضیقه مالی هستندمحمد دریس دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد احتمال تعطیلی کامل لیگ برتر اظهار کرد:  به نظرم اصلا درست نیست که لیگ را تعطیل و قهرمان را مشخص کنيم. هنوز ٩ بازی باقی مانده و فوتبال هم واقعا غیر قابل پیش بینى است. امیدوارم با ریشه کن شدن کرونا  ادامه مسابقات لیگ برگزار شود، چون تیم صنعت نفت  یکى از مدعيان است. ما برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم.

او درباره حقوق‌ معوقه بازیکنان باشگاه صنعت نفت عنوان کرد: امسال از این بابت خیلی اذیت شدیم. هم چند ماهی است که قرار است شارژ مالی شویم، اما فعلا خبری نیست. امیدوارم سریعتر واریزی‌ها انجام شود، چون واقعا بازیکنان از لحاظ مالی در مضیقه هستند.

دریس درباره شرایط تیمش  بیان کرد: خدا را شکر امسال برای تیم ما خوب بود. با این حال یکم دیرتر نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم اما خیلی زود با هم هماهنگ شدیم و  توانستیم یک تیم بسیار خوب و متحدی بشویم.

دروازه بان صنعت نفت آبادان ادامه داد: در نیم فصل اول نتیجه خوبى گرفتیم اما متاسفانه اسکوچیچ از جمع ما جدا شد و به همین دلیل چند بازی را از دست دادیم. با این حال با کمک بهنام سراج توانستیم در نهایت یک برد خوب به دست بیاوریم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ تعطیل شد. بازیکنان تمرینات را به صورت انفرادى انجام می دهند.


بيشتر بخوانيد: انتظار نفتی‌ها برای دریافت غرامت از اسکوچیچ طولانی‌تر خواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار