سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در امتحانات نهایی تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان اندیشیده شود

فرماندار بروجن گفت: در امتحانات نهایی تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: در روز‌های تعطیلی مدارس، شاهد فعالیت آموزشی کادر آموزش و پرورش، مدیران و معلمان شهرستان در فضای مجازی بودیم که این رویکرد باعث شد تا فرایند آموزش در شهرستان تعطیل نشود.

او با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه دوازدهم تأکید کرد: برای برگزاری آزمون حضوری باید تمامی تدابیر لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان اندیشیده شود.

ملکی افزود: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در طول برگزاری امتحانات نسبت به افزایش تعداد شعب امتحانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام شود.

او با اشاره به فعالیت شبکه آموزشی «شاد»، بر لزوم همکاری برای تسهیل در ارائه مستمر خدمات آموزشی به دانش آموزان تأکید کرد و افزود: به منظور رفع مشکلات این شبکه، طرح‌های پیشنهادی در قالب مکاتبه به استان ارائه گردد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. علی رغم این که همه دارند تلاش می کنند تا هرچه سریع تر وسالم تر امتحانات مدارس برگزار شود، هنرستان های منطقه17آموزش و پرورش تهران می خواهند آزمون دانش آموزان را به اواخر خردادموکول کنند. نمونه اش مدیر هنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران که اصلا انگار دوست ندارد سال تحصیلی تمام شود وبرنامه اش فقط وقت کشی و به مدرسه کشاندن دانش آموزان و معلمین، بدون انجام فرآیند پرسش وپاسخ است.