سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور اولین گواهینامه حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از صدور اولین گواهینامه حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی رونق گردشگری مجازی در اردبیل گفت: در راستای حمایت از فعالان موثر حوزه کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام به صدور اولین گواهینامه حرفه ای کسب و کار‌های گردشگری در فضای مجازی کرد.

او بیان کرد: با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال جوانان با استفاده از ظرفیت فناوری های نوین در صنعت گردشگری و تاثیر مثبت فضای مجازی در دوران پسا کرونا، فرصت حاصله از این کسب و کار‌ها برای استان بسیار مهم و مفید است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: همچنین در راستای سیاست های توسعه گردشگری استان از تمام دستگاه ها و ارگان‌های ذیربط که با فعالان و علاقمندان این حوزه ارتباط دارند؛ خواسته شد که ضمن راهنمایی متقاضیان افراد را برای دریافت این گواهینامه تشویق کنند.

فرشی گردشگری مجازی و الکترونیکی را از اولویت‌های مهم در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری در استان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم در کنار معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی بستر ایجاد اشتغال در این حوزه را نیز فراهم آوریم.

او گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای شناساندن این ظرفیت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی بهره‌برداری کنیم که گردشگری مجازی گامی مهم در راستای دستیابی به این هدف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.