سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعودی در نطق میان دستور:

مکتب شهید سلیمانی باید راهنمای عمل ما باشد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: مصادره سردار سلیمانی با مرام سردار که فراجناحی بود سازگاری ندارد، مکتب شهید سلیمانی باید راهنمای عمل ما باشد نه ابزار رسیدن به مقام.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر مسعودی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مجلس طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی در رأس امور و عصاره فضائل ملت است این در حالی است که از داخل و خارج صدا‌های مختلفی علیه مجلس دهم به راه افتاده است.

او افزود: مجلس را ضعیف قلمداد کرده‌اند مجلسی که ۱۰ هزار تذکر به رئیس‌جمهور و وزرا داده است، نشان دهنده فعالیت مؤثر آن است، آنان که حل مشکلات مردم که فریاد مجلس بود را به نارکارآمدی مجلس گره زدند و مشکلات تحریم، سیل و زلزله را در کشور ندیدند، خواهند دید که مجلس به ظاهر انقلابی هم نمی‌تواند برای حل تمام مشکلات مردم گام بردارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی و بیکاری کمر مردم را شکسته است و دولت باید به فکر مشکلات مردم باشد، هیچ مجلسی مانند مجلس دهم در زمینه دفاعی نتوانسته در برابر ماجراجویی آمریکا عمل کند، مجلس فریاد زد باید به فکر معیشت و طبقات محروم جامعه باشیم.

مسعودی تصریح کرد: نباید رانت و ربا ریشه انقلاب را بسوزاند ضمن اینکه نباید مردم به کشور و انقلاب بدبین شوند. در واقع وزارت کشور و هیئت‌های اجرایی باید گزارشی از هزینه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات به مردم ارائه دهند این در حالی است که مجلس دهم شفافیت تامین هزینه‌های انتخاباتی نامزد‌ها را مصوب کرده است.

او ادامه داد: اگر دیروز، امروز و فردا نااهلان، انقلاب را با شعار‌ها، وعده‌های غیرواقعی و جعل مدرک در دست گرفته و بگیرند و وارد معرکه شوند کمتر از اقدامات ضد انقلابی علیه کشور نیست.

مسعودی ادامه داد: سردار سلیمانی گوهر گرانبهای انسانی بود که با اخلاق مداری، اخلاص، مردم‌محوری و رعایت حدود شرعی توانست مکتب سلیمانی را رقم بزند.

نماینده نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی‌گری با پایبندی به معانی و ارزش‌های اسلامی، تقوای دینی و حساسیت در برابر دشمن شکل می‌گیرد، مصادره سردار سلیمانی با مرام سردارسلیمانی که فراجناحی بود، سازگاری ندارد.

او با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی باید راهنمای عمل ما باشد نه ابزار رسیدن به مقام تصریح کرد: آنها که برای رسیدن به مقام به تهمت و افترا تمسک جستند هرگز انقلابی عمل نکردند، آنان که تهمت زدند مجلس مصوب کرده شهید قاسم سلیمانی را تحویل دهند یک تهمت بزرگ زده اند و متاسفانه قوه قضاییه و شورای نگهبان در برخورد این افراد کوتاهی کردند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.