سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از پنج میلیارد تومان کمک معیشتی به خانواده های آسیب‌دیده از کرونا در هرمزگان

برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در قالب رزمایش همدلی تعداد ۱۴ هزار سبد اقلام بهداشتی بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان توزیع شد.

احمدپایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در قالب رزمایش همدلی تعداد ۱۴ هزار سبد اقلام بهداشتی بین خانواده‌های  زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

پایان افزود: این اقلام‌های بهداشتی سبد‌های اهدایی شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بوده که برای تهیه این سبد‌ها بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت:همچنین مبلغ پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک معیشت نقدی، اهدایی از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان واجد شرایط غیر تحت حمایت و شناسایی شده توسط کمیته امداد اعطا شده است.

اوگفت: این مساعدت‌های نقدی با اولویت افرادی که کسب وکار و وضعیت معیشتی آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ دچار آسیب شده است به خانواده‌ها اختصاص یافته که در مجموع ۱۷ هزار و ۴۱۸ خانوار در سطح استان از این کمک‌های معیشتی بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: متقاضیان بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی این نهاد به نشانی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و مددکاران این نهاد نیز در اسرع وقت نسبت به پاسخ‌گویی و ارائه خدمات به آنان اقدام می‌کنند.

پایان افزود:در حال حاضر کمیته امداد استان هرمزگان به بیش از ۸۴ هزار خانوار دراستان با جمعیتی بالغ‌بر ۲۰۴ هزار نفر خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

او افزود: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بنیاد مستضعفان و نیکوکاران مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به نیازمندان اعطا کرده اند که ۷۰ درصد این کمک‌ها از سوی بنیاد مستضعفان است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.