سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت افزایش سرانه آرد مصرفی در رودبارجنوب

فرماندار رودبارجنوب خواستار افزایش سرانه مصرف آرد در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود قانعی فرد فرماندار رودبار جنوب در جلسه شورای آرد و نان این شهرستان با اشاره به اهمیت مصرف آرد و نان در میان خانوارها، گفت: با توجه به سبک زندگی و شرایط منطقه ایِ رودبارجنوب، میزان مصرف آرد و نان به مراتب از سایر مناطق استان بیشتر است.

قانعی فرد در ادامه به افزایش بیست تا سی درصدی جمعیت رودبار جنوب در فصول کاشت داشت و برداشت محصولات کشاورزی، جمعیت مهاجر به حوزه شهرستان وارد می‌شود و لذا به تأمین و توزیع آرد بیشتری نیاز می‌شود.

فرماندار و رئیس شورای آرد و نان شهرستان رودبارجنوب در همین رابطه تصریح کرد: که سرانه مصرف آرد در نظر گرفته شده برای رودبار جنوب کم است و جوابگوی نیاز و تقاضای مردم نمی‌باشد و لذا از مسئولین غله استان خواهان افزایش سرانه در رودبار جنوب هستیم.

محمود قانعی فرد در ادامه به رعایت بهداشت نانوایی‌ها و مراکز پخت نان اشاره کرد و گفت:  حفظ و تأمین سلامت مردم مهم است  و لذا در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، با متخلفان شدت برخورد خواهد شد.

او کسر سهمیه ماهیانه آرد، پلمپ واحد‌های نانوایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند را خواستار شد و بر این موضوع تاکید کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.