سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۵ هزار واحد صنفی متخلف در خوزستان پلمب شدند

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان گفت: ۵ هزار و ۶۷۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرام جباری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به دستورالعمل‌هایی که در بحث فعالیت واحد‌های ضروری و غیرضروری و رعایت موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا در استان وجود دارد، بازرسی‌هایی انجام می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

او اظهار کرد: در این زمینه روزانه گشت‌های مشترکی توسط بازرسان سازمان صمت خوزستان، اداره کل تعزیرات حکومتی استان، معاونت غذا و داروی اهواز و نیروی انتظامی انجام و از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه کالا‌های بهداشتی بازدید می‌شود تا در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد قانونی شود.

جباری بیان داشت: در این زمینه براساس بازرسی‌های انجام گرفته، ۵ هزار و ۶۷۰ واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی پلمب شدند، ضمن اینکه در یک ماه گذشته، بیش از ۶۰۰ مورد گشت مشترک صورت گرفت و ۱۵ هزار و ۱۱۷ واحد صنفی در استان بازرسی و همچنین ۵۶۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان تشکیل شد.

این مقام مسئول با اشاره به بیشترین تخلفات ثبت شده در استان تصریح کرد: بیشترین میزان تخلف صنفی و شکایت مردمی از اصناف در زمینه اقلام بهداشتی و واحد‌های نانوایی است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا نظارت‌ها را همچنان به همین شکل ادامه دهیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.