سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال باران و گرما در آسمان خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: تا روز سه‌شنبه نیز روند افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص آخرین وضعیت هوا در استان گفت: امروز یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شمال شرقی و شرقی خوزستان وجود دارد، ضمن اینکه ورود سامانه بارشی از اواسط روز سه‌شنبه، به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و احتمالا ریزش تگرگ در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و در دیگر مناطق بارندگی به صورت پراکنده خواهد شد.

او بیان داشت: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری، احتمال شدت گرفتن بارش‌ها در یک منطقه وجود دارد. این سامانه بارشی همراه با وزش باد‌های متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد بود. از اواسط روز سه‌شنبه تا اوایل روز پنجشنبه نیز شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه نیز روند افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما مورد انتظار است، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۹.۲ و دهدز با ۱۳.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۱.۷ تا ۳۸.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.