سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی ۱۰۰ هزار نقطه حساس شهری و روستایی

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه ازضدعفونی کردن ۱۰۰ هزار نقطه حساس شهری و روستایی در سطح استان در مدت شیوع بیماری «کرونا» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امیر کرمی مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات گسترده کارشناسان بهداشت محیط در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا، گفت: بازدید و نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی، سالم سازی و گندزدایی محیط، کنترل آب بخشی از وظایف نیرو‌های بهداشت محیط در بحث شیوع کرونا بوده است.

او با اشاره به وجود ۳۸ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان، گفت: طی این مدت بیش از ۶۶ هزار مورد بازدید از این مراکز صورت گرفته و عمده تمرکز بر رعایت نکات بهداشتی در صنوف حساسی مانند نانوایی‌ها بوده است.

کرمی از پلمب ۲۲۸۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا خبر داد وافزود: این واحد‌ها علی رغم تذکرات داده شده به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه به اقدامات انجام شده در بحث گندزدایی و سالم سازی محیط با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۰۰ هزار نقطه حساس شهری و روستایی در استان طی مدت شیوع کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده است.

این مسئول بیان کرد: طی مدت شیوع کرونا، بیش از ۱۰ میلیون لیتر ماده ضدعفونی برای سطوح مختلف در شهر‌ها و روستا‌ها استفاده شده است.

مدیرگروه بهداشت محیط استان کرمانشاه در بحث کنترل آب نیز از انجام ۱۰۰ هزار تست کلرسنجی در سطح استان طی مدت شیوع بیماری کرونا خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت پنج هزار نمونه میکروبی آب در سطح استان گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.