سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم ختم فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا برگزار می‌شود

مراسم ختم فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء بدون حضور زائر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: امشب همزمان با رحلت حضرت خدیجه (س) مراسم ختم فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام بدون حضور زائر برگزار می‌شود.

او افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حدائق و با مداحی مداحان اهل بیت علیه السلام از ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد.

باغبانمنش معاون سیمای مرکز فارس هم گفت: این مراسم بزرگداشت از ساعت ۲۱ امشب به مدت ۷۵ دقیقه با تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه سرایی از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به صورت زنده از شبکه فارس و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

جمالی معاون صدای مرکز فارس نیز از تولید و پخش برنامه ایران همدل از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با هدف تسلیت به خانواده‌های بازماندگان شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا خبرداد و گفت: ارتباط با خانواده‌های این عزیزان، پویش ختم قرآن برای شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا، پخش پیام تسلیت‌های شخصیت‌های مذهبی و علمی استان، پخش تلفن‌ها و پیامک‌های ی مردمی با این موضوع از دیگر بخش‌های این برنامه است.

پخش زنده مراسم در لایو اینستاگرام صدا وسیما و سایت شبکه فارس، انتشار پوستر مراسم در فضای مجازی و سایت شبکه فارس، راه اندازی # ختم – مجازی و پوشش خبری مراسم از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز فارس برای همدردی با خانواده‌های شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فارس به ۳ هزار و ۷۰۲  ثبت شده که ۸۷ نفر از آن‌ها فوت شدند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.