سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شدید بایدن از عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا

نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور در قبال شیوع ویروس کرونا، او را به شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق و نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، از فرصت و امکاناتی که در اختیار داشت به موقع و به جا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده نکرد.

او درباره عملکرد ترامپ در قبال کرونا نوشت: واشنگتن پست در مطلبی نوشت شش بار یا بیشتر جامعه اطلاعاتی آمریکا هشدار داده است که مشکل بزرگی در راه است و ما باید برای آن کاری بکنیم. اما رئیس جمهور به این هشدار‌ها توجهی نکرد و فرصت زیادی را از دست داد و این تاخیر کار‌هایی را که ما می‌توانستیم انجام دهیم، کاهش داد.

معاون اوباما افزود: رئیس جمهور از اختیاراتی که در این خصوص داشت، از جمله قانون تولید دفاعی استفاده نکرد. او تنها کاری که کرد این بود که سعی کند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. او باید از همان آغاز یک مقام را منصوب می‌کرد تا همه اقلام ضروری را توزیع کند. مثل زمان جنگ، او هم می‌گوید که این مثل جنگ است. او فرمانده کل قواست. اکنون کسانی که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند، دارند می‌میرند. آیا مسئولیت حفظ سلامت این افراد به عهده او به عنوان رئیس جمهور، نیست؟ او باید از منابع موجود بهتر استفاده می‌کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.