سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی جدید در راه‌های مواصلاتی فارس

معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از در حال احداث بودن ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جدید در راه‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید پروین حقیقی گفت: در حال حاضر با ۱۳۵ تقاضای اصولی موافقت شده که ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان در حال احداث هستند که تلاش می‌شود طی سال جاری ۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از این تعداد افتتاح و به بهره برداری برسند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال هستند اظهار داشت: ۵۸ مجتمع خدماتی دیگر نیز در حال سپری کردن مراحل اداری و انجام استعلامات هستند.

پروین حقیقی بیان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با بهره مندی از امکاناتی، چون جایگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، نمـازخانه، اتاق کودک و مادر، رستوران، فروشگاه خدمات خودرویی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و پارکینگ، ضمن تامین نیاز‌های ضروری مسافران و وسایل نقلیه و همچنین ایجاد اشتغال، زیربنای حمل و نقل جاده‌ای و توسعه گردشگری هستند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.