سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

همراهی مردم موجب مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با همراهی مردم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در هفتمین جلسه شورای مدیریت بحران نهاد‌های حوزه‌های علمیه استان گفت: بیماری کرونا در استان با آموزش و همراهی مردم در رعایت مسائل بهداشتی مدیریت شده است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی در روز‌های اغازین شیوع کرونا دومین استان کشور از نظر مبتلایان به این بیماری بود که با تلاش و همت کادر درمان و مدیریت مسئولان و روحانیان همراهی مردم توانستند بر بیماری کرونا فائق شوند.

او اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت بهبودی بیماری کرونا در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است که به حدود ۸۰ درصد رسیده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی با بیان اینکه با شیوع کرونا ۴۵۰ طلبه استان به کمک کادر درمان شتافتند بیان کرد: در طول این ایام ۳۰۶ طلبه برادر و ۱۴۴ نفر از خواهران طلبه به مبتلایان و آسیب‌دیدگان کرونایی خدمت رسانی کرده اند و خدمات رسانی می‌کنند.

هفتمین جلسه شورای مدیریت بحران نهاد‌های حوزه‌های علمیه استان مرکزی با حضرو اعضای این شورا و مسئولان مربوطه در بیت نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اراک برکزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.