سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمین مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ترغیب کنند

معلمین بایستی به واسطه جایگاه ارزنده خود مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم از تجلیل از معلمین برتر آموزش و پرورش استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت: معلمین همواره منشاء خدمات ارزنده‌ای در حوزه آموزش هستند و در سایه تلاش‌های بی دریغ آن‌ها نسل آینده انقلاب توانمندتر در راه رشد و توسعه کشور گام برخواهد داشت.

او افزود: معلمین در جامعه اسلامی نقش و جایگاه برجسته‌ای دارند و در این راستا وظیفه همه ما قدردانی از جانفشانی و ازخودگذشتگی‌های معلمین در راه تربیت و تعلیم آینده سازان مهین اسلامیمان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: معلمین همواره مانند شمع می‌سوزنند تا به جامعه روشنایی بخشیده و بارسنگین تعلیم و تربیت نسل جدید را بردوش کشند.

خوش اقبال ادامه داد: آینده روشن ایران اسلامی یقیا نتیجه زحمات و تلاش‌های بی شائبه معلمین دلسوز است.

او اظهار داشت: شهید مطهری و شهدای گرانقدر جامعه معلمین و همه دست اندرکاران عرصه آموزش و پرورش با ایثار خود راه رستگاری و تعالی را فرا روی ما قرار دادند که همه وظیفه داریم از راه و روش این بزرگواران برای سرافزاری و اعتلای کشور پیروی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: دولت عنایت ویژه‌ای به رفع مشکلات و نارسایی‌های معیشتی معلمین دارد و همه توان خود را برای کمک به آن‌ها بکار خواهد گرفت.

او  با تاکید به شآن و جایگاه والای معلمین در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: جایگاه معلمین در جامعه بسیار خطیر و گرانقدر است که برای جبران زحمات آن‌ها باید تلاش زیادی به عمل آوریم.

خوش اقبال اذعان داشت: همه مدیران و مسئولان باید برای حمایت از قشر تلاشگر معلمین همه توان خود را بکارگیرند تا آن‌ها با کمترین دغدغه به وظیفه الهی خود عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی به خصوص برای جامعه معلمین وجود دارد که امیدواریم این کمبود‌ها با برنامه ریزی برطرف شود.

او همچنین به روند اجرای برنامه‌های آموزشی از راه دور دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: در دوران شیوع کرونا علیرغم در خانه ماندن مردم، اما معلمین در این شرایط نیز از راه دور به وظیفه خود عمل کرده و با احساس مسئولیت کردن و از طریق فضای مجازی و سایت‌های آموزشی همواره به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

خوش اقبال در پایان گفت: معلمین در این شرایط سخت دوران کرونا می‌توانند به واسطه جایگاه و نفوذ خود مردم را به رعایت نکات و دستورالمعل‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ترغیب کنند.

انتهای پیامک/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.