سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام عنوان کرد؛

مشارکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از مشارکت مردم در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، در پیامی اقشار مختلف مردم استان را به مشارکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب و کتابخوانی در دین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که معجزه پیامبر اکرم (ص) در قالب کتاب خود مؤید و بیانگر این مسئله است و یکی از بهترین ابزار‌های سوق دادن افراد به سمت مطالعه، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مرتبط با کتاب و کتابخوانی است که خوشبختانه در چند سال اخیر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به برگزاری «جشنواره کتابخوانی رضوی» به صورت گسترده نموده است، این جشنواره با معرفی زندگی و سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع)، مصداق بارز فعالیت فرهنگی اثرگذار و مفید در کشور است و نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مشارکت حداکثری مردم، به ویژه نسل جوان است.

در ماه مبارک رمضان، از همه‌ی علاقه‌مندان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) انتظار داریم با بهره گیری از برکات و فیوضات معنوی این ماه، با شرکت پرشور و گسترده خود در این جشنواره معنوی، به اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت:لازم به ذکر است مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ تعیین شده است.

او ادامه داد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir مراجعه و در صورت بازگشایی کتابخانه‌های عمومی به منظور شرکت در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره، در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان حضور یابند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.