سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حملات متجاوزان به یمن با وجود آتش‌بس ادعایی

محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکرات دولت نجات ملی یمن اعلام کرد متجاوزان سعودی با ادعای آتش‌بس دایره حملات خود را گسترده‌تر کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکرات دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی با ادعای آتش‌بس دایره حملات خود را گسترده‌تر کرده و با حملات هوایی خود به منافع و خودرو‌های مردم و قطع روزی آن‌ها در منطقه عفار در استان بیضاء جنایت بزرگی مرتکب شده است.

محمد عبدالسلام گفت: «یکی از بزرگترین ظلم‌ها و رسوایی‌های متجاوزان، آتش‌بس ادعایی است که از این طریق دایره حملات و بمباران‌های خود را در جبهه‌های درگیری مناطق غیرنظامی با همراهی و سکوت ننگ آور سازمان ملل گسترده‌تر کردند.»

شبکه تلویزیونی المسیره یمن همچنین گزارش داد نیروی دریایی متجاوزان درحال حاضر بیش از ۴۱۰ تن سوخت بنزین و دیزل را در ۱۵ کشتی توقیف کرده اند.


بیشتر بخوانید: ائتلاف متجاوز سعودی گذرگاه اصلی ورود غذا و دارو به یمن را هدف قرار داد


یک منبع یمنی اعلام کرد نیروی دریایی متجاوزان سعودی از ورود کشتی‌های حامل مواد نفتی و مواد غذایی به بندر الحدیده با وجود دریافت مجوز از سازمان ملل برای تخلیه محموله خود، جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.