سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه آبادان؛

اگر آمارها به این شکل بالا برود راهی به جز بازگشت محدودیت‌ها نداریم

فرماندار آبادان گفت: اگر آمارها به این شکل بالا برود راهی به جز بازگشت محدودیت‌ها نداریم و این کار را با قدرت انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین‌العابدین موسوی فرماندار آبادان گفت: مشاغل در سراسر کشور دچار آسیب شده‌اند. درآمد برخی‌ها به‌شدت کاهش یافته و حتی به پرداخت اقساط هم با مشکل مواجه شده‌اند، زندگی اقشار فرو دست مختل شده است با این وجود امکان‌پذیر نیست مردم در خانه بمانند و نیاز به امرار معاش دارند دغدغه نان خیلی بیشتر از سلامت جان شده است .

او افزود: با توجه به امکانات محدود دانشکده علوم پزشکی آبادان مردم باید بدانند تمام نقاط شهرستان آبادان آلوده به ویروس کرونا است بخشی از مردم برای دیگران مشکل‌ساز شده‌اند آمار در حوزه نظام پزشکی دانشکده آبادان بسیار نگران کننده است کرونا قرار است با ما زندگی کند درمان قطعی و واکسن ندارد فقط از راه ارتباط فرد به فرد انتقال پیدا می‌کند یعنی باید فاصله اجتماعی رعایت شود.

فرماندار آبادان تصریح کرد: تنها نکته‌ای که قبل از تصمیمات سخت‌گیرانه باید انجام شود رعایت فاصله اجتماعی است البته باید گفت که مردم شهرستان آبادان همکاری‌های خوبی در هفته‌های گذشته داشتند که نتایج خوبی هم گرفتیم شهرستان آبادان در بین شهرستان‌های استان در بحث ویروس کرونا از لحاظ جمعیتی پانزدهم هستیم در آمار مرگ و میر تقریباً بیست و دوم هستیم.

موسوی افزود: پیش‌بینی می‌شود در آینده شهرستان آبادان با پیک بیماری روبرو باشد؛ البته امشب شورای تأمین استان جلسه‌ای در همین رابطه دارد با توجه به اینکه در سطح کشور ایجاد محدودیت و سختگیری‌ها را به شوراهای تأمین استانی سپرده‌اند ما امیدوار هستیم به تمامی شهرها تصمیماتی گرفته شود و امیدوار هستیم مردم آبادان با رعایت فاصله اجتماعی مانع تمهیدات جدید در مورد محدودیت‌ها شوند

او خاطرنشان کرد:  یکی از وظایف کمیته اجرایی و ضربتی ستاد مقابله با کرونا کار گندزدایی سطح شهر است که به قوت خودش باقی است و تقریباً تمام دستگاه‌ها را مجبور کردیم که هر کس به سهم خودش در این رابطه اقدامی بکند و ضدعفونی را در تمام سطح شهر داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.